MobilePay Dankort + VISA/Dankort MasterCard VISA JCB ViaBill VISA Electron PayPal American Express Discover E-Check

Reklamation

 

 

Har du købt en vare, der ikke virker?

Sådan gør du 😄

1. Kontakt os på service@altileg.dk.

2. Så finder vi sammen ud af om varen skal retur eller vi sender en ny direkte til dig.

3. Skal varen retur, så skal du læse videre her. Du vil ingen omkostninger har på dette. Pak varen sammen og find følgeseddel eller ordrebekræftelse og læg med i pakken. 

 OBS! -- HUSK AT VEDLÆGGE FØLGENDE NÅR DU SENDER RETUR, FØLGESEDDEL, ORDREBEKRÆFTELSE ELLER NOGET MED ORDRE NUMMER PÅ FRA OS AF!.
HVIS DET IKKE ER MED, VIL VI IKKE KUNNE FÆRDIG BEHALNDGE DIN RETUNERING OG VIL EVT IKKE VIL KUNNE PARRE VAREN DER KOMMER RETUR MED DIN ORDRE -- OBS!


4. Tryk på kassen herunder, hvor der står RETUR. Her bliver du sendt videre til GLS hjemmeside, hvor du udfylder dit navn og adresse m.m. og til sidst kan du printe en gratis label, du kan bruge til at sende varen retur til os med 😊.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Send det track and trace nummer du får til os, samt dit ordre nr, på service@altileg.dk.


OBS. Hvis noget bliver sendt retur som ikke er defekt, så skal kundes selv betale retur fragt til os samt fragt for at få den retur igen. 

 

Ønsker du blot at returnere en vare eller har fortrudt købet, kan du læse mere under returnering eller klik her.

 

 

 

 

Trustpilot