MobilePay Dankort + VISA/Dankort MasterCard VISA JCB ViaBill VISA Electron PayPal American Express Discover E-Check

Reklamation

Har du købt en vare, der ikke virker?

Sådan gør du
😄

1. Kontakt os på 
service@altileg.dk.

2. Så finder vi sammen ud af om varen skal retur eller vi sender en ny direkte til dig.

3. Skal varen retur, vil du blive henvist via vores e-mail til hvordan, du får en returlabel, så du ingen omkostninger har på dette.

OBS! HUSK AT INKLUDERE FØLGENDE NÅR DU SENDER:

- Ordrenr. (kopi af ordrebekræftelsen, eller lignende så vi kan identificere dig)

- Fejlbeskrivelse (skrevet på et stykke papir).


4. Efter godkendt aftale om returnering af varen – skal du sende den defekte vare retur til os. Tryk på kassen herunder, hvor der står RETUR. Her bliver du sendt videre til GLS hjemmeside, hvor du udfylder dit navn og adresse m.m. og til sidst kan du printe en gratis label, du kan bruge til at sende varen retur til os med
😊.

 

 

 

 

OBS! Send det track and trace nummer du får til os på service@altileg.dk.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ønsker du blot at returnere en vare eller har fortrudt købet, kan du læse mere under returnering eller klik her.