MobilePay Dankort + VISA/Dankort MasterCard VISA JCB ViaBill VISA Electron

Cocomelon

Cocomelon et af de største Youtube HITS! og ja børnene kender det 

Efter ni år på YouTube nåede Cocomelon 1 million abonnenter den 16. maj 2016. En halv måned senere nåede kanalen en milliard samlede visninger. De følgende to år fortsatte med at vokse med næsten 400.000 abonnenter om måneden til ti millioner abonnenter, og kanalen nåede syv milliarder samlede visninger. De begyndte at stige hurtigt med udgivelsen af ​​"Yes Yes" Bedtime Song, en video, hvor TomTom skal bruge udstoppede dyr for at få JJ til at forberede sig på sengen, som blev udgivet i juli 2017 og blev deres mest sete video, i øjeblikket over 1 mia. visninger. Cocomelon havde den næststørste gevinst på YouTube-kanalabonnementer i 2019 med en stigning på over 36 millioner, hvilket endte året med 67,4 millioner i kanalabonnementer. I 2018 anbefalede YouTubes algoritme Cocomelons video "Bath Song + More Nursery Rhymes & Kids Songs" 650 gange "blandt de 696.468 forslag, som Pew Research Center sporede", hvilket gør den til den mest anbefalede video på YouTube.

 

Cocomelon

{{product.BadgeDiscounts.DiscountPercent}}%
{{product.Title}} {{product.Title}}

{{product.BadgeDiscounts.DiscountPercent}}%
{{product.Title}} {{product.Title}}

Fra september 2020 har den video fået over 3,2 milliarder visninger på YouTube, hvilket gør den til den 19. mest sete video på webstedet. Derudover har deres næstmest populære video, "Yes Yes Vegetables Song", modtaget over 2,5 milliarder visninger, hvilket gør den til den 36. mest sete video på siden.

Mellem maj og juni 2019 modtog Cocomelon 2,5 milliarder visninger i alt, med et gennemsnit på 83 millioner daglige seere. Til sammenligning havde "de fire store tv-udsendelsesnetværk i gennemsnit kun 13 millioner seere dagligt i tv-sæsonen".

 I juli 2019 ændrede YouTube sin algoritme, efter at Federal Trade Commission rejste bekymring over børns sikkerhed. Flere børnekanaler blev berørt, herunder Cocomelon, som "faldt fra 575 millioner samlede visninger ugen før ændringen, til 436 millioner ugen efter, til 307 millioner ugen efter og 282 millioner ugen efter".

Den 12. december 2020 blev Cocomelon den tredje YouTube-kanal i verden til at få 100 millioner abonnenter. Cocomelons videoer opnåede også popularitet uden for YouTube; i september 2020 rangerede Netflix Cocomelon som sit tredje mest populære show. Cocomelon var nummer 1 på Reelgoods liste over Netflix-shows for 2020, foran The Office og The Queen's Gambit.[27] Det blev forudsagt, at Cocomelon ville overgå PewDiePie på et tidspunkt i april-maj 2021 og blive den næstmest abonnerede YouTube-kanal.

Trustpilot